Bez eukaliptusow i papug, tylko golebie i wrony


niedziela, 15 września 2013
W niedziele 15 wrzesnia

Na biednego, wszystkie pchly z calej okolicy skacza. Ledwo wydobrzalam z noga, to zafundowalam sobie inne wyjatkowo bolesne swinstwo - polpasiec. Kwitne jak nie wiem co, swedzi nie do wytrzymania i boli jak przestana leki dzialac.

Dzieckomoje przyjechalo na krotko, to nawet przytulic nie mozna. Podobno juz nie zarazam, ale kto tam wie. Mama moja czuje sie dobrze i oby tak dalej.

Wczoraj w mojej okolicy byla impreza, w parku kramy z ladna Na szczescie nie padalo, wiec i sporo osob bylo.

Serdecznie pozdrawiam i zycze dobrego tygodnia :-)  

niedziela, 01 września 2013
W niedziele pierwszego wrzesnia

Witam w niedziele, przed wieczorem. Chyba juz dziala wreszcie szybszy przeplyw danych internetowych. Wyszlam z pozycji zolwia internetowego, to i moze Skype zacznie dzialac normalnie i oby tak bylo.

Jestem wsciekla bo jest sporo zmian w programie TV, a ja nie mam tych wszystkich udogodnien, nowych kanalow i potracilam kilka moich ulubionych audycji. Jednym lepiej, drugim gorzej, nie moze byc rowno.

Niedawno ostrzyglam wlosy na krotko, a nawet bardzo krotko i jestem bardzo zadowolona. Najpierw bardzo pracowicie zapuszczalam wlosy i mialam je nawet dosyc dlugie, ale wychodzily mi calymi pekami a lysa byc nie chcialam.

W ogole to poprzyczepialy sie do mnie jakies klopoty zdrowotne, niby pewnie nie ciezkie, ale uciazliwe, zwlaszcza, ze opiekujac sie mama musze byc zdrowa i juz !

To tyle narazie, pozdrawiam serdecznie. Do nastepnego razu.

piątek, 30 sierpnia 2013
W piatek wieczorem

Znowu uruchomilam laptopa. Uff, nareszcie udalo mi sie wlaczyc usluge w Play, szybszy przeplyw i t ma od jutra dzialac. Oby, bo moj internet ma zolwie tempo, wszystko otwiera sie wolno, zawiesza i oczywiscie denerwuje jak nie wiem co.

Jak bedzie szybszy internet, to zaczne znowu odwiedzac zaprzyjaznione blogi. Narazie to raczej niemozliwe.

środa, 28 sierpnia 2013
Znowu przed laptopem

Halo, znowu sie uprzejmie tutaj pojawilam. Otworzylam laptop i sprawdzam strony, surfuje w internecie. Beztresowo niestety nie jest. Doplacilam do szybszego internetu w Play, mialo byc automatycznie i szybko i co ? Guzik z petelka. Zolwie tempo, moje nerwy itd. Bede musiala na strone Play zajrzec przez internet, a nie z ich strony i obejrzec sobie swoje konto. Bylam w salonie Play i pani przekonywala mnie, ze wyzsza kwota wplacona na moje konto uruchamia automatycznie szybszy przeplyw. Ktos mi cos sensownego potrafi podpowiedziec ?

niedziela, 25 sierpnia 2013
w niedziele 25 sierpnia

Obiecalam odezwac sie, to sie odzywam. Uruchomilam laptop i dzialam sobie. Mama odpoczywa po obiedzie, a ja przegladam strony, sprawdzam sobie w internecie roznosci. Za dwa tygodnie juz bedzie moje szesciolecie pobytu w Polsce przy mamie.

Jakos nie mam nastroju wiecej pisac. Pozdrawiam serdecznie :-)